 


恋愛 

3. 18 .2009
Hi babe I just want to let you know that the time that I had spent with you was by far the best time I had. You make me very happy. I want you to be Happy, and your smile melts my heart. If anything ever happens to me just know that I will always keep you in my heart and that I will never forget you. You are a good person and I wish you the best in life.

From my sweet boyfrien...

国際恋愛は初めての私。。毎日がすごく楽しくて、ことばの壁は感じた事ない。ただ・・・日本に変える事を考えるだけで落ち込む。彼も昨日は、元気がなかった。私が日本に帰ってしまうからと・・・
メッセージは今日送ってくれた♪

離れたら終わってしまうのかな。結婚を考えるほど私にピッタリな人。でもまだ付き合って間もないから、まだ全ては知らないし。。今日で10日目☆
3月9日 「Can you be my grlfriend?」から始まった・・・
7日に遊園地にグループで行った時に、そういう雰囲気になって、2日後の告白^^嬉しかった。
 帰らないでずっと一緒に居たい。。☆

まだ両親には話してないや。余計な心配はさせたくないもんね。


Comments

Comment Post















管理者にだけ表示を許可する

Trackbacks

Trackback URL
http://ariel88.blog21.fc2.com/tb.php/365-82397854

